Contact

Bentolit
Monitorweg 1
1322 BJ Almere
Nederland

Vragen?
klantenservice@bentolit.nl

Over het algemeen beantwoorden we alle e-mails in 1 werkdag.

Bentolit wordt verkocht door Dorivit B.V.

KVK-nummer: 62433598
BTW-nummer: NL854816318B01

Hieronder vind je alle informatie over het bestellen en betalen van je bestelling, de bezorging, ons retourbeleid en de garantie.

Heb je alsnog vragen? Geen probleem, wij helpen je graag verder. Stuur een e-mail naar klantenservice@bentolit.nl.

FAQ

We verzenden alle bestellingen met PostNL. Wanneer je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met de Track & Trace code. Vanaf dat moment kan je het pakket volgen.

Bestelling die op werkdagen voor 15:00 uur geplaatst zijn, kunnen de volgende dag geleverd worden.

Via iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je bestelling betalen. In Nederland is dit de meest gebruikte betaalmethode. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Lukt het niet of heb je hulp nodig? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.

Ongeopende en onbeschadigde verpakkingen kun je binnen 30 dagen na factuurdatum retour sturen aan:

Bentolit
Monitorweg 1
1322 BJ Almere

Vergeet niet de ingevulde retourbon bij te sluiten. Ben je de retourbon kwijt? Stuur dan (een kopie van) de factuur mee. Let op: zonder deze gegevens kunnen wij je retourzending niet verwerken!

Na ontvangst van de geretourneerde artikelen ontvang je een bevestiging via e-mail.

Terugbetaling vindt alleen plaats als de artikelen ongeopend en onbeschadigd bij ons arriveren. Je wordt in dat geval binnen 14 dagen terugbetaald.

Heb je je bestelling niet ontvangen of is er iets mis? Neem contact op met ons op en wij zorgen ervoor dat je bestelling en/of het juiste artikel zo snel mogelijk wordt opgestuurd.

Stuur een e-mail aan: klantenservice@benolit.nl

Niet tevreden of is er iets mis gegaan? Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we willen dit graag voor je oplossen!

Stuur een e-mail aan: klantenservice@benolit.nl

Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product bij bezorging in goede staat moet zijn. Is je bestelde artikel niet compleet, kapot of beschadigd? Wij helpen je graag verder.

Stuur een e-mail aan: klantenservice@benolit.nl

Wij kunnen helaas geen garantie geven over de werking of eventuele verwachtingen van het product.